120731

 
 
Juli är över och sommaren har ännu inte dykt upp. Kan nog inte beskriva nog hur glad jag är över att vi ska till Rhodos en vecka. Fantatiskt !
 
Jag mår som sagt riktigt piss för tillfället, illamående blir inte bättre och jag får behålla kanske hälften av det jag äter. Igår tröttnade jag, mentalt och fysiskt. Så ringde min läkare, tog min absolut sista utväg.
Så fick starka illamående tabletter utskrivet. Började med dom igår och har inte märkt något ännu, förhoppningsvis kickar dom igång snart. Kaffe är det slut drucket på, för varje tablett innehåller MKT koffein. Så vill inte gå över gränsen ! .....
Så tis-tors är jag hemma för vilning ihop om att inte bli sjukskriven. Är ledig tisdag och Torsdag, så snälla Petra tog min onsdag.
 
Har hittat en sak som jag vill ha, Babynest ... Det kostar ganska mkt om man ska köpa det, 900kr .. Men har hittat massor som har sytt det själva så med lite hjälp av någon vänlig själ så ska jag väl klara av det.
 
Där ligger bebisen tryggt och säkert i stora sängen,soffan eller golvet..
Sån ska vi ha ! :D
 
 
Hör av mig lite senare, Mickan kommer snart förbi en snabbis och sedan ska jag iväg till tandläkaren !
 
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0