120608



Super hungrig helt plötsligt .. Kan vara så för jag åt ganska tidig lunch.
Gick inte på Citygross och plockade ihop själv på Salladsbaren. MKT uppskattad !
Väldigt mkt gott att välja på. För min del blev det ägg, melon, kyckling, sparris, minimajs och kräftstjärtar. Bara massa gott! :D
Ganska mkt folk på Erikslund ändå,trots allt ståhej på stan. Trodde de skulle bli en låååång dag.

Skulle ha gjort min goda kyckling i jordnötsås och chili gryta imorgon var tanken, men vi fick Hummern idag från ett sånt här Delicard.. Och den fick av någon anledning inte frysas så vi lär äta grantinerad hummer imorgon, och då tror jag att de passar bäst med grillat kött och potatisgratäng efter :D


nä nu ska jag frossa i mina gobitar här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0