120612



God dagen ! :-)

NU är det nära, det är nästan det enda jag talar om nu. SEMESTER !!!
De är tungt att gå till jobbet, älskar mitt jobb men nu är de dags att få ledigt.
Och jag vill ha SOL SOL SOL SOL!

Det man längtar mest till förtillfället är släktträffen i helgen , ska blir riktigt kul ! :D

Igår var jag med på Bilbingo, vi vann (Kattis egentligen men vi delar vinst) men de var ingen stor vinst men bättre än ingen.
Vi var tre bilar. Riktigt trevligt, ska med nästa måndag också funderar jag på!
MEN inte med Jockes bil, det var verkligen ingen Bingo bil.. Gick inte att tuta utan att ha tändingen på så när det var ett nr kvar till bingo fick man vrida om tändningen och det lät PIP PIP PIP PIP! Varje gång.
Och som jag anade, dog bilbatteriet och vi fick lov med hjälp av startkablar för att få igång bilen.
INGEN MER SAAB på Bingo ! :P

Nu ska jag bege mig till jobbet !

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0