120625

 
Hallojsan !
 
Har försökt sedan i torsdags att logga in, messa in inlägg, försökt logga in via bloggappen men inget har funkat.
Idag fick jag svaret på detta, dom har gjort någon uppdatering och tydligen blev min blogginloggning lidande av detta .. Men nu borde det vara löst, vart alla mms-inlägg är får vi se, dom kanske tycker upp någon gång..
 
Vi var i Riddarhyttan tre nätter förra veckan, himmla mysigt. Vi valde att hyra stuga så katterna kunde följa med och dom verkade trivas, Sid var lite ängslig ute men blir nog bättre när vi har husvagn.
Vi hade ganska fint väder, bäst var det näst sista och sista dagen. Jag blev flamberad men jag är van.
 
Midsommar firades hos Mamma och Pappa, vi var 13 st ! :-) Himmlans trevligt och vädret var fint.
Vi spelade vårat hemmagjorda kubb som vi invigde på släktträffen, Tomas hade lämnat det hos Siv så vi lånade det. Mkt kul ! :-)
 
Idag började vi med att åka till Kappahl, vi fick hem 25% på valfri vara och en valfri Gratis body. Så klart vi åkte dit, så köpte även en onepice som jag gått och drömt om sedan jag såg den för något år sedan, så super fin !
Fanns bara i storlek 62 men de gjorde inget, vi tog den iallafall :-)
 
Efter det for vi till Bauhaus, tänkte passa på när de är dåligt väder att få upp innertaket på balkongen. Jocke är där igen, för plankorna räckte inte. Han är så duktigt min Handyman ! ;-)
Men de blir riktigt bra, så imorgon på förmiddagen blir det målning och sedan uppsättning av alla lyktor m.m
 
Kl 18 idag ska jag iväg på Bilbingo i hopp om att vinna stor vinst :D
 
Hörs senare !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0