120627

 
Go´Kvällens ! :-)
 
Nyss tryckt i mig en halv pizza från Moe´s ..  Efter Djäkneberget hamnde vi hemma hos oss men fotboll, Portugal-Spanien.
Djäkne var himmlans mysigt, men pendlade ganska kraftigt mellan kallt och varmt.
Peter kom upp med den briljanta idéen att vi skulle vara i par på kubben, vet inte hur jag tyckte om det. Jocke och jag håller aldrig sams på spel. Haha !
Men vi vann, spöade skiten ur dom! :D
IN YOUR FACE TOMAS !
 
Nu verkar allt vara planerat och klart för att tjejerna ska komma, bara lite handling som väntar.
Brasse stols jakt ska vi också på, inför Power Meet. Av någon konstig anledning så är det en engångförbrukning för våran del, men min kanske kan hålla i år då jag kommer ta de lite lugnare än min karl.
 
Imorgon så ser det ut som om vi far till Skanssundet och hälsar på Mamma och Pappa.
Bara hoppas på fint väder, men just nu så är det sol här och regn där.
 
Lite Gravid stuff då .. För dom som är intresserade, ni andra som redan är trött på mig kan skippa denna del ;-)
Börjar synas lite, eller ser mer ut som en småfet, blek tjej. Vet inte om jag ska skämmas eller hoppas att folk fattar? :-P
Mår ganska bra, men kräks väldigt mkt.. Allt från 1-6 ggr om dagen. Kan räkna på en hand på kräkfria dagar sedan V.4 ...
Gick in i vecka 10 i tisdags, det är nu mera ett foster och inget embryo.
Vi ska till Barnmorskan på besök nr 2 den 9 Juli.
Och vi har pratat mkt om tvillingar, just för att jag har sådan mage redan och att jag mått så illa.
Flera i Jocke släkt snackar om tvillingar och Peter har döpt dom till Bill & Bull så Jocke och jag blir nog nästan lite besvikna om de visar sig att det är en där inne.. Haha ! :D
Tjejnamn är nästan helt bestämt redan, vi har ju pratat ganska flitigt om det innan jag blev gravid så det var kanske inte så svårt. Men Ellen ligger ganska bra till förtillfället.
 
Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0