120517


Hallojsan ! :-)

Det har inte varit ett sånt intensivt bloggande på ett tag. Har massa bilder att lägga upp också, men har inte orkat ..
Varit totalt slut i kroppen och mentalt. Tror de har med min pollenallergi att göra!
Iförrgår kunde jag knappt ta mig från soffan till sovrummet.

Kom tidigt till jobbet idag, en kvart tidigare så allt är färdigt. Ganska skönt att komma tidigare så man kan sitta en stund innan man börjar jobba. Ta de lite lugnt innan med en kopp te, härligt ! :-)
Idag slutar jag fyra, vissa andra har ju lyxen att vara lediga !

Imorgon kommer Elin och Julia hit ! :-)
Det blir tacos hos Crisse och Ankan på kvällen och på lördagen är det grill hos oss, blir nog finemang!

Jocke sliter hemma idag, han ska sätta upp skenor i taket så vi kan ha paneler för garderoben. Vi ska ju ha beige och vitt i rummet och en svart garderob förstör den harmonin. (Bild kommer)
Sedan ska han sätta upp min fina stjärnlampa och en tavla i hallen :-)
Min handyman ! ♥

Elins prao vecka förra veckan gick ju kanon,väldigt lugnt på jobbet men hon fick packa varor, skylta och stå i kassan. Så lite grann iallafall ! :-)

Ikväll är det käk på Tabasco, vi ska fira Mamma och Pappas 25års bröllopsdag (6 Juni)
Vi tar det nu så vet vi att vi har hunnit innan smurfen tittar ut ! :-)

Listan har utökats med ytterliggare en person ..

Julia: 19 Maj 3280 Gram
MAMMA SMURF: 27 Maj 3950 Gram
PAPPA SMURF: 31 Maj 3642 Gram
Niklas: 31 Maj Vikt 3625 Gram
Mikaela: 1 Juni 3532 Gram
Moster Titti: 2 Juni 3820 Gram
Mormor: 3 Juni 3330 Gram
Mamma: 4 Juni 4120 Gram
Elin: 5 Juni 3650 Gram
Jocke: 5 Juni 3952 Gram
Pappa: 6 Juni 3456 Gram
Magda: 6 Juni 4000 Gram
Mattias: 6 Juni 3427 Gram
Jossan: 8 Juni 3438 Gram
Christine: 10 Juni 3750 Gram
Sivan: 12 juni 3033 Gram

VILL PÅMINNA OM ATT HAR NI SAMMA DATUM SOM ANDRA SÅ ÄR DET EFTER VIKTEN VINSTEN BLIR !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0