120531


Halloj ! :-)

Kom en stund tidigare till jobbet för söta Mamma skjusade mig på väg till sitt jobb. Kunde ha gått, för de är himla fint väder men var så lat så låg kvar i sängen till 8 imorse. Snooooooooooz !
Ikväll som sagt är de demo på Harry´s tjejkväll, får se om man håller sig vaken ! :-)
Ska packa ihop massa saker som ska med härifrån, Pappa ska skjusa ner på mig på stan sedan ikväll.
Jocke är på träningen för första gången efter muskelskadan.

Och imorgon, äntligen lite ledighet  ! :D
Börjar dagen kl 10.00 hos Sandra och ska hjälpa henne att sätta ihop en playlist till henne student! ..
Sen får vi se vart dagen tar mig men måste städa lite hemma också.
Lördag ska vi ta tag i förrådet, jag var och shoppade massa kartonger på Ikea igår så vi kan sortera upp. Jocke ska nog också låna hem Mercan så vi kan fylla upp den med massa saker vi inte behöver ha i vårat förråd som får ett bättre liv på återbruket!
På kvällen blir det pizza hos Brorsan,Ankan och Smurfen..

Söndag kryssningen ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0