121108

Blev så glad idag!
Har haft jätte ont hela dagen och nu är det värre än någonsin. Svanken är mkt bättre men rumpan och innerlåren är hemska!
På rasten tyckte jag synd om mig själv och messade Jocke att jag behövde en kram.. Den underbara mannen sätter sig i bilen, åker till mitt jobb och ger mig en kram och sedan åker han hem igen! KÄRLEK!

Vi går på föräldragruppen en gång i veckan, man känner sig ganska liten om vad som komma skall men detta ska vi väl fixa? :-)
Lär oss en hel del nu iallafall sen lär man sig nog under tiden med barnet!
Pumpan sparkar och livar för det mesta, underbart! Imorgon går vi in i dom sista tre månaderna! Nedräkningen kan nästan börja! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0