121123

Sitter och hoppas på att mamma svarar på mitt mess snart.. I tron om att hon inte tröttnat på ha mig på morgonkaffe för tredje morgonen.. Är så uttråkad. Varit vaken sedan tre drygt och inte kunna somna om. Vid fyra tröttnade jag och gick upp, fortsatte med mitt pepparkakshus projekt och käkade lite keso med müsli..
Det är inte lätt att dekorera ett pepparkakshus när man har en katt som är galen i pepparkaka. Ville bara sno delarna och äta upp dom.. Så kristyr,strössel och kattdregel består dekorationerna utav :-)

Ska hämta Kattis om en timme, så ska vi upp till Siv en sväng och käka frulle med henne! Sedan blir det nog sova på eftermiddagen igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så välkommen gumman! Men min mobil vill inte ta emot sms! 😞så du får ringa istället! 😃

2012-11-23 @ 19:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0