121005

 
Hej hopp!
 
Sitter och trycker i mig godis på rasten för att hålla mig vaken till ikväll, men lär väl bli ännu tröttare efter det.
Järnet för fan, kicka in! Jocke har stora förhoppningar på att jag kanske håller mig vaken till längre än 10 på helger och vaknar innan 11 .. Haha :-)
 
Ikväll är det hem till Jenny och Nille på middag, fredagsmys ! :-)
Länge sen vi umgicks att fyra (fem, Minna) nu .. Så det ska bli väldigt trevligt!
 
Ringde barnmorskan igår och bokade tid för akupunktur, så nu kör vi på med det för foglossningarna. Sedan skulle jag även få tips om ett bättre stödbälte.
Elin ska prao hos oss nästa vecka så hon får nog följa med mig dit på onsdag, sedan blir det jobb mellan 12-16 och efter det får hon följa med hem och förbereda ljusparty.. ;-)
 
Imorgon och söndag har vi projektdagar hemma, fullt upp med byggprojekt så kommer nog inte uppdatera så mycket !
Ha en trevlig helg ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0