121013

 
Igår efter jobbet bar det hem och göra Spagetti Carbonara gratäng till dom små grisarna.
Elin sov hos oss inatt, Crisse,ankan och Jesper kom förbi till middag och lite spel. Det var skönt, kändes som om det behövdes faktiskt. Älskade Jeppeman somnade hos mig på kvällen, trots krampen man får i armen efter ett tag så vill man inte riktigt lägga honom i sängen.. Men tillslut så ..
 
Elin stackarn var väldigt trött, liksom jag. Hon var trött för hon fick jobba sin längsta dag hittills på praoen och jag kände av Akupunkturen jag fick tidigare. Crisse och ankan åkte hem ganska tidigt iallafall, runt 23. Jag skulle ändå upp och jobba så det var lika bra.. Crisse fick något fnatt och la äpplen i hela lägenheten, krukor,vitrinskåp,vattenskålar ... Gömde tandborstar och tandkrämen, stoppade ner dumlekolor i mina vattenflaskor.
Ja , vad ska man säga?
 
När jag åkte hemifrån imorse så var Jocke vaken, men regnmätaren hon sov .. Ellis höll koll på henne ;-)
 
Efter jobbet åker vi iväg till Norrköping och ska lämna ifrån oss Elin .. :-( Sen bär det av för lite mat hos Mamma och Pappa..
 
 
Hej hopp!
 
 
Glöm inte läsa Gravidbloggen på www.kurera.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0