121031

 
God eftermiddag !
 
Igår var vi på vår första föräldragruppsträff. Det gick bra och verkar vara mycket bra info att få koll på. Vi har fyra träffar totalt, så efter detta borde vi ha stenkoll... Eller? Haha ;-)
Ringde Försäkringskassan idag eftersom jag fortfarande inte fått något svar om min ansökan.
 
- Hej, jag ville kolla hur det går med min ansökan?!
- Ja, den skickades igår och borde ligga i din brevlåda nu. Ha en bra dag, tack och hej!
- Men hallå, eh ...Vad står det i den????
- Jaha, ville du veta? Förlåt .. Du har blivit beviljad full HP från 2 dec och framåt ..
- TACK, DU HAR GJORT MIN DAG!!
 
Min lycka är totalt, eftersom jag har börjat få mer ont i fogarna och på fler ställen. Plus att jag kissar typ en gång i halvtimmen och det är svårt när man jobbar 3-6 timmar själv ... Puh !
 
ÄNTLIGEN, nu jobbar vi 22 dagar till !!!!! :D
 
 
Var hos barnmorskan på koll idag också... Trots att jag har tryckt i mig stora överdoseringar järn så är det en liten jäkel som snor det av mig så järnet har inte gått upp alls, utan gått ner lite lite till..
Men annars ligger allt perfekt både för mig och Pumpan. Följer kurvan perfekt också! :-)
Super bra ! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0