120506

 
 
Jag mår inte illa idag, på första gången på evigheter jag inte mår illa!!
Helt fantastiskt !
Kan det vara akupunkturen?
Fick en omgång igår också när jag var på min extra kontroll hos Barnmorskan.
Älskar min barnmorska, hon är super bra ! Skönt att hon är tillbaka från sin sjukskrivning.
Blir lite tätare kontroller för mig eftersom jag mått som jag gjort. Skulle egentligen dit när vi är utomlands men det blir direkt när vi kommer hem istället.
Hon tyckte det var alldeles perfekt start efter sjukskrivningen, jobba 1 ½ vecka och sedan ledig en vecka med sol och bad. Med otroligt härligt sällskap.
Men annars var allt bra, hjärtljudet lät perfekt trots att Pumpan sparkade bort hjärtmaskinen några gånger.. Haha :-)
Växer som den ska och mitt hjärta mådde bra. Så det är skönt.
Skulle tagit lite prover igår men hon tyckte att det räckte med akupunkturen och urinprov igår, eftersom jag "ÄLSKAR" nålar. Så nästa gång blir jag stulen på lite blod istället..
Jag har gått upp 1,5 kg senaste veckan så börjar ta mig uppåt åt det positiva ! :-)
 
Snart börjar jag blogga för tidningen och hemsidan Kurera. Jag är jävligt nervös då jag inte bryr mig speciellt mycket om hur korrekt jag skriver. Vilka ord jag använder som låter bra m.m ...
Får se vad dom tycker...
Min header och hemsida är snart klar iallafall, ska bli spännande att se.
Ska ha lagt in ett inlägg tills lördag, 1-4 st inlägg till nästa onsdag och sedan ska det rulla på med 3-4 inlägg per vecka minst.
Tanken är att det ska handla om min graviditet, frågor, tankar, funderingar jag har..
Hur jag och Joakim förbereder oss, vad vi handlar, farlig plast i nappar och flaskor, ekologiska kläder m.m.
Har ni några tips på ämnen inom detta så KÖR, ge mig tips... Puh, så nervös !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0