120905

Igår kväll blev det städning här hemma. Behövdes verkligen då det har blivit prio absolut sist senaste veckorna.
Men nu är det jätte fint och rent!
Testade nya golvrengörningen ... helt fantastisk! Våra golv har aldrig varit så fina!
Bona heter det. Det är en microfiber mopp ihop med en spray. Spraya en yta, behövs inte mkt och putsa med moppen! Skinande rent och ny glans på!

Skjutsade Jocke till jobbet imorse, när jag kom hem stod jag mellan två val. Lägga mig och sova igen vilket kommer göra mig ännu tröttare eller hålla mig vaken...
Så det blev bakning, kanel och äppelmuffins står just nu och svalnar på bänken.. Mums!
Nu blir det dusch sen extra koll hos barnmorskan ihop med akupunktur! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0