120913

 
Dagarna rusar förbi och man hinner knappt tänka känns det som.
Snart är det dags för Rhodos och mycket ska göras innan.
 
- Växla pengar
- Gå på Tupperware party
- Förbereda 4 st inlägg till Kurera ...
- Tvätta och packa sommarkläder
- Ut med jobbet och äta
- Middag med Ewa och Peter
- Jockes päron ska komma på middag och vi ska gå igenom katternas rutiner.. ÅNGEST !! ... Inte för att jag tror att dom inte klarar av det, det gör dom absolut. Men har aldrig lämnat dom i en hel vecka och vet hur Ellis är.. Hon blir så ängslig. Det är tur hon får Siv att mysa med på nätterna ;-)
- Städa
- Jobba alla dagar framåt och även skylta inför Jubileumet ! :-)
 
LETA PÅ PASSET !!!! ......
 
 
På lördag är det premiär för Kureras hemsida. Jag börjar få kalla fötter som bara är att värma upp för det går inte att backa nu. Är osäker på mitt skrivande och hur jag kan locka läsare till bloggen.
3-4 inlägg i veckan ska vara intressanta och verkligen handla om något.  I FYRA MÅNADER TILL ......
 
 
Från detta till något annat, vi har bestämt oss för att vänta med badrumsrenoveringen till i vår.
Just för att ingen av oss har semester att ta ut så vi kan vara hemma när dom renoverar. (Pga katterna, så dom inte smiter ut när ytterdörren står öppen hela tiden) Bättre att ta det när jag ändå är hemma.
Vi behöver alla pengar vi kan spara nu både för barnsaker och framtiden med mig som hemma.
Nu ska vi gå från impulsiva till snåla ;-)
 

Kommentarer
Postat av: Tine

Andas vännen, en dag i taget å allt ordnar sig ❤. Kram

2012-09-14 @ 20:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0