120929

Grekland var fantastiskt! Underbart sällskap och väder! Men har inte riktigt hunnit skriva så mkt för ligger lite efter med andra bloggen! Den funkade inte som den skulle under resan!
Jag är brunare än jag någonsin varit med för andra är jag säkert normal vit! ;)

Blev så glad när jag gick in på HM innan jobbet igår, dom hade fått in svarta mamma jeans! TACKAR!! :-)
Magen har börjat växa en hel del nu och det känns, ischias och foglossningar! Underbart! ;-)
Myst med smurfen torsdag, fredag och ikväll! Han har blivit så stor på en vecka, sitter i sin stol och smakar på gröt!

10 oktober ska jag ha ljusparty, nästan bara bjudit vänner denna gång. Så kommer alla blir vi ca 18 men tror snarare på runt 10. Men då får vi plats, haha!
Får se vad man shoppar för något! :-)

Ska börja skriva på min ansökan om havandeskapspenning idag också, tror inte att den kommer gå igenom men jag hoppas det!

Hörs senare, ska iväg till jobbet nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0