130105

Sitter i soffan och njuter.. Nyss fått fantastiska pannkakor av min mästerkock. En kall (alko.fri) cider och massa tända ljus. Njuter av att all jul är bortplockad, även stjärnorna! Känns fräscht och rent!

Tar vara på dom energi snuttarna jag får, dom är inte många och inte långvariga men när dom väl kommer gäller det att fixa det som behövs!
Även fast det är en vecka kvar till fullgången samt ca tre veckor till BF så letar jag massor av tecken att det kanske är på g. Hoppas så innerligt på att den kommer snart. Måndag 09.00 blir sista och fjärde ultraljudet, efter det så nästa gång vi ser Pumpan är när h*n ligger på mig direkt efter förlossningen! Kan inte längta mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0