130120

 
11 dagar kvar tills beräknad födsel. Så nära men ändå så långt bort .. Du är hjärtligt välkommen redan nu! :-)
Imorgon ska vi på det andra tillväxtultraljudet, men nu BORDE det vara sista gången vi ser Pumpan på en dataskärm, nästa gång i verkligheten hoppas jag!
Tisdag ska jag på akupunktur igen, tack! Inatt var riktigt jobbigt, knastar, knäpper, smärta och svider i hela bäckenet/ljumskarna.
 
Jocke och jag trycker i oss extra C-vitamin,Zink och D-vitamin för att inte bli sjuka. Så många som är sjuka runt om och eftersom det är en jätte epedemi i RS viruset nu så vill vi inte bli sjuka och smitta vår lilla gris som kommer snart.
 
Det har blivit lite gjort här hemma under helgen, lite storstäd i skåp, tvättat massor, en del belysning här kommit upp samt lister. Vi har även två nya favoriter här hemma, fåtöljer till vardagsrummet. Ellis är extra kär i dom! :-)
 
SEN TÄNKTE JAG BARA SÄGA ATT IMORGON BLIR SISTA DAGEN OM MAN VILL GISSA, SEN STÄNGER JAG LISTAN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0