130129

Vad har hänt?!
Jag går runt och njuter av att städa, ordning och reda. Vi har ALDRIG haft sådan ordning och reda i våra skåp någonsin. Njuter av harmoni i kroppen trots evig trötthet!
Hoppas barnmorskan har rätt, hon gav det Max en vecka till. Har vi tur så denna vecka ska hon. Jag hade den "looken" och högt blodtryck.
Hon bad oss att ta de lugnt och vila ikväll. Vi följde de halvt iallafall. Efter maten åkte vi till Ikea och köpte äntligen en kökspall till mig så jag når i alla skåp. Och in på citygross och inhandlade lite förvaringskorgar!
Nu efter att ha städat städskrubben, övre köksskåpen samt badrumsskåpet så ligger jag i sängen med en kopp te och vilar! Mys!

Hur coolt vore det inte om Pumpan kom på beräknad dag? Och INGEN har gissat på den dagen!

Och jo, en sak till. Pumpans första konsert inbokad! Gyllene tider den 10 augusti!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/755208/images/2013/pic_510831c6ddf2b35ac76ae726.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/755208/images/2013/pic_510831c79606ee31e6467be0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0